Els Estatuts del Col·legi d’Enginyers Agrònoms de Catalunya contemplen la creació de comissions per analitzar i estudiar àrees específiques de treball. Es tracta d’organitzacions internes formades per col·legiats i col·legiades interessades en la temàtica corresponent.
Al llarg d’aquests setanta anys, al Col·legi s’han creat diverses comissions, unes més relacionades amb l’activitat col·legial i d’altres vinculades a les diferents temàtiques de la professió. A continuació trobareu el recull de les diferents comissions que hi ha hagut.
- Comissió de visats (fins al 2018)
- Comissió d’activitats de Tarragona (1999-actualment)
- Comissió d’ensenyament (2002-2004)
- Comissió de relacions institucionals (2003-2008)
- Comissió d’activitats de Barcelona (2003-2006)
- Comissió d’activitats de Lleida (2003-actualment)
- Comissió científica (2005-2006)
- Comissió web (2005-2008)
- Comissió de transició energètica i xoc climàtic, anteriorment anomenada de medi ambient/energia i residus (2005-actualment)
- Comissió d’activitats de Girona (2006-actualment)
- Comissió d’estatuts (2007-2008)
- Comissió d’Indústries Agroalimentàries (2007-actualment)
- Comissió del paisatge (2007-2014)
- Comissió de l’aigua (2009-actualment)
- Comissió Deontològica (2010-actualment)
- Comissió de Valoracions i Peritatges (2012-actualment)
- Comissió GIS (2013-actualment)
- Comissió de noves titulacions (2013-2015)
- Comissió BIM (2015-actualment)
- Comissió de relacions acadèmiques (2016-2016)
- Comissió d’agricultura 4.0 (2018-actualment)
- Comissió de responsabilitat social (2019-actualment)
- Comissió d’agrosèniors (2021-actualment)