Edicte de 13 de setembre de 2019, pel qual se sotmet a informació pública el Projecte de decret d’Administració Digital
Mitjançant aquest decret es configura l’administració digital de la Generalitat de Catalunya, se n’estableix la governança i els serveis digitals, es defineix el model de ciberseguretat i es presta una especial atenció a l’assistència a la ciutadania, tot preveient, amb aquesta finalitat, l’habilitació i capacitació contínua dels treballadors públics en les tecnologies.
Documentació relacionada
- EDICTE de 13 de setembre de 2019, pel qual se sotmet a informació pública el Projecte de decret d’Administració Digital.
- Informe observacions dictament
- Resum observacions dictament
- Notificació tràmit audiència
- Projecte Decret Administració Digital
Participa!
En cas que estiguis interessat en col·laborar amb les aportacions al Projecte de Decret d’Administratiu pots contactar amb la secretaria del nostre col·legi, mitjançant correu electrònic a: agronoms@agronoms.cat
Més informació
Web Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública