El passat 8 de febrer de 2010 la Comissió Europea va anunciar oficialment el logotip guanyador de la Votació "On-line" on es donava a escollir entre tres finalistes.
Després de l’espai de dos mesos i 130.000 votacions on-line per a l’elecció del nou logo, el guanyador ha estat el disseny de l’estudiant alemany Dusan Milenkovic, amb la seva "Euro-leaf" (fulla-Euro) que conté dos clars missatges: Natura i Europa.
Els tres logos finalistes van ser el resultat de l’elecció feta pel jurat internacional que va examinar 3.500 dissenys de logos.
El passat 8 de febrer de 2010 la Comissió Europea va anunciar oficialment el logotip guanyador de la Votació "On-line" on es donava a escollir entre tres finalistes.
Després de l’espai de dos mesos i 130.000 votacions on-line per a l’elecció del nou logo, el guanyador ha estat el disseny de l’estudiant alemany Dusan Milenkovic, amb la seva "Euro-leaf" (fulla-Euro) que conté dos clars missatges: Natura i Europa.
Els tres logos finalistes van ser el resultat de l’elecció feta pel jurat internacional que va examinar 3.500 dissenys de logos.