Inici » Àgora » Junta/Assemblea General d’Enginyers Agrònoms de Catalunya (juliol 2026, Museu Terra)

Junta/Assemblea General d’Enginyers Agrònoms de Catalunya (juliol 2026, Museu Terra)

Junta/Assemblea General d’Enginyers Agrònoms de Catalunya (juliol 2026, Museu Terra)

El passat dissabte 4 de juliol va tenir lloc la Junta/Assemblea General del Col·legi d’Enginyers Agrònoms de Catalunya a l’Espluga de Francolí, Tarragona.

A dos quarts de dotze van començar a arribar els companys i companyes de totes les demarcacions, acompanyats de les seves famílies. Després de les salutacions i d’una estona per posar-se al dia, els col·legiats i col·legiades es van dirigir a la sala on va tenir lloc la reunió, mentre que les persones acompanyants van iniciar la visita guiada al museu.

Junta/Assemblea General d’Enginyers Agrònoms de Catalunya

En primer lloc, el secretari, Arturo Sánchez, va ser l’encarregat de donar la benvinguda i fer l’obertura de la Junta/Assemblea General.

Posteriorment a l’aprovació de les actes anteriors i la lectura de les altes i baixes, la degana, Conxita Villar, va recordar el propòsit del Col·legi, què és “fer valdre el sector agroalimentari i la nostra professió per fer front als reptes del sector” i va fer un repàs de les principals línies de treball del Col·legi i l’Associació (relacions institucionals, activitats, serveis i promoció i projectes singulars), destacant un nou reconeixement que té com a objectiu posar en valor un dels nostres col·legiats o col·legiades sènior a proposta de la Comissió d’Agroseniors del COEAC.

Seguidament, la tresorera, Paquita Escoi, va presentar els tancaments de comptes del 2025 que, un cop explicats amb detall, van quedar aprovats per unanimitat. Finalment, va tenir lloc el torn obert de paraules, en el qual diversos companys van fer una sèrie d’intervencions que van ser recollides pels membres de la Junta de Govern.

Per acabar, el secretari, Arturo Sánchez, va agrair l’assistència i participació dels companys i companyes i va cloure l’acte de la Junta/Assemblea General. Un cop finalitzada la Junta/Assemblea General vam fer la fotografia de grup i, després, ens vam dirigir al Restaurant Art, on vam poder gaudir del dinar plegats.

Un cop finalitzat el dinar, vam poder gaudir dels parlaments de la degana, Conxita Villar, qui va felicitar el delegat del COEAC de Tarragona, Joan Viñas i al vocal del COEAC de Tarragona, Carlos Pablo Ferré per la bona organització de la jornada, i també vam poder gaudir del parlament del delegat de Tarragona, Joan Viñas, i de la directora general d’Agricultura i Ramaderia, Rosa Altisent, qui ens va acompanyar durant el dinar en representació del conseller d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Òscar Ordeig.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra participació i per fer possible una jornada fantàstica! Desitgem que passeu un molt bon estiu!

Acords

La Junta/Assemblea del 4 de juliol de 2026 aprova per unanimitat els següents acords:

  • Estat de comptes de l’exercici 2025

Galeria de fotos

Enllaços relacionats

   

Share This Post