Pautes d’actuació de la Direcció Facultativa per fer front a la situació d’emergència sanitària deguda al COVID-19
Com tots sabeu, per mitjà del Real Decret 463/2020 s’ha decretat l’ESTAT D’ALERTA amb l’objectiu de minimitzar els efectes que està podruïnt el nou coronavirus COVID-19 sobre la salut pública.
A cada Col·legi ja s’han pres les mesures de prevenció necessàries per garantir la protecció dels col·legiats/des i personal de les oficines tècniques del Col·legi. Però ara volem donar suport als enginyers i enginyeres agrònoms que, a l’actualitat, estan exercint funcions de DIRECCIÓ D’OBRA, DIRECCIÓ DE L’EXECUCIÓ DE L’OBRA i/o COORDINACIÓ DE SEGURETAT I SALUT EN OBRA DE CONSTRUCCIÓ, fins que l’autoritat competent a la matèria estableixi protocols oficial.
Per això, el Consell General d’Enginyers Agrònoms (CGCOIA) adreça aquest comunicat en el qual les secretaries tècniques dels Col·legis han preparant un llistat d’aquelles qüestions més importants que heu de recordar. No obstant això, la secretària tècnica està disponible per a qualsevol qüestió que necessiteu.
Consulta les recomanacions aqui: COMUNICAT CGCOIA COVID-19 – RECOMANACIONS A LA DIRECCIÓ FACULTATIVA