A partir del 1 de març de 2024 la tramitació de les sol·licituds en matèria de prevenció d’incendis està integrada a l’ecosistema de la Finestreta Única Empresarial (FUE), de manera que el titular pot tramitar directament a la Direcció General de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments (DGPEIS) la sol·licitud de l’informe de prevenció, agilitzant d’aquesta manera la tramitació administrativa. Aquesta nova via de sol·licitud és valida tant per activitats de l’annex 1 com per activitats esporàdiques o puntuals.
Accés al tràmit. Què necessites fer?
Consulta a continuació totes les opcions vinculades a aquest tràmit. Selecciona la que correspongui amb el teu cas i podràs accedir a tota la informació i condicions de tramitació.
- Sol·licitar l’informe per als establiments, activitats, infraestructures o edificis inclosos a l’annex 1 de la Llei 3/2010
- Sol·licitar l’informe per a les activitats esporàdiques o puntuals incloses en l’article 23 de la Llei 3/2010
Documentació relacionada
- Manual del tràmit per a activitats incloses a l’Annex 1 de la Llei 3/2010
- Manual del tràmit per a activitats esporàdiques
- Normativa aplicables: LLEI 3/2010, del 18 de febrer, de prevenció i seguretat en matèria d’incendis en establiments, activitats, infraestructures i edificis. (DOGC núm. 5584 publicat el 10/03/2010)
- Documentació del Tallers sobre el nou funcionament de l’Informe previ d’incendis realitzat el dia 27 de març de 2024
- Documentació de la Jornada sobre la transformació de la gestió dels informes previs d’incendis realitzada el dia 21 de novembre de 2023
Us informem de la nova forma de gestió de consultes i visites a través de la següent adreça: https://interior.gencat.cat/consultaprevencio
Fonts