Inici » Àgora » El COEAC participa a la Fira UdL Treball

El COEAC participa a la Fira UdL Treball

El COEAC participa a la Fira UdL Treball

Connectem amb els estudiants i atenem les seves consultes

El passat dimecres 12 de març, el Col·legi Oficial d’Enginyers Agrònoms de Catalunya va tornar a participar en la Fira UdL Treball organitzada per la Universitat de Lleida al campus Cappont, ETSEAFIV i Igualada. Aquest cop, el Col·legi va establir-se a l’edifici número 3 de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agroalimentària i Forestal i de Veterinària.

En primer lloc, vam assistir a la inauguració de la Fira que va tenir lloc a la Sala de Graus de l’edifici 1 i va anar a càrrec de les autoritats acadèmiques. Un cop finalitzada la inauguració, vam poder rebre a tots aquells i aquelles estudiants que tenien dubtes respecte a la professió d’enginyer o enginyera agrònoma, i/o els avantatges i serveis de ser col·legiat o col·legiada del COEAC. També vam poder explicar els beneficis de cursar el Màster en Enginyeria Agronòmica i la gran varietat de sortides professionals que ofereix, a més d’oferir-los la possibilitat de formar part del col·lectiu com a preassociats/des per tal de notificar-los sobre les novetats del sector i múltiples serveis que ofereix el Col·legi.

En general, va resultar una jornada profitosa on vam poder estar en contacte amb futurs professionals del sector i vam poder comunicar-los que estem a la seva disposició per a tot allò que necessitin.

    

Share This Post